"I'm perfect in my imperfections, happy in my pain, strong in my weaknesses and beautiful in my own way cause I'm me."

Wednesday, May 30, 2012

Atiqah Mat Senin :')


Assalamualikumwarrahmatullahhiwabarokatuh. Salam satu malaysia.  Haha kay. dah alma sangat sangat tak post blog kan. Blog tercinta. I'm sorrryyy *suara amir* Hahaha. Kay. Sudah skrg ni cuti 2 minggu. Hehe. Bebas dengan segala apa masalah. Kay :p

And back to the topic. Atiqah Mat Senin. My Rose. Di mana ada dia, mesti ada aku. Benda tu wajib okay! Kalau takde dia. Aku taktau lah. Aku sayang dia gilagila. Aku dah janji ngan dia, aku takkan tinggal kan dia. Dia lemah. Aku sentiasa ada. Tapi dia kuat. Macam superhero. Aku punya :')


Comel tak tak? Kami awesome. Dia comel sangat :')


Seperti yang kami cakap. Kami Titanic 2012. Saya Jack and Dia Rose. Mweheehe, forever love you :*


Aku sayang Atiqah Mat Senin sampai aku taktau macam mana aku nak cakap. Aku rindu dia. Aku dah lama tak jumpa dia :')


Awesome kan kami? Tau dah. Hahahaahahaha XD


Dia seperti bintang. Aku seperti bulan. Di mana ada dia, aku pun ada. Wajib. Hehe. Aku sayang dia. Aku nak kau tau, even Zorro buat macam tu kat kau. Aku sentiasa di sebelah kau. Forever Atiqah's Jack :')

No comments:

Post a Comment